Pressestrategi(Gammel)

En stor nyhedsartikel i Jyllands-Posten, et lækkert interview i et glittet magasin, en kronik i Børsen, et besøg i P1 morgen og derefter en tur i den røde sofa hos Go’ Morgen Danmark. Lyder det som en drøm for jeres næste pr-strategi?

Så hiv fat i mig. Jeg har et årti bag mig som journalist og redaktør på dagbladet Politiken og har de seneste år arbejdet som selvstændig medierådgiver, hvor jeg har specialiseret mig i at udtænke – og udføre – målrettet mediestrategi for organisationer, virksomheder, fagforeninger og vidensinstitutioner. 

Ring eller skriv en mail for et uforpligtende tilbud.

Mine kunder siger:

Milla tryllede med mine tekster og skrev pitches og pressemeddelelser, og alt gik som smurt. Mit debatindlæg om børneopdragelse landede i Politiken weekenden før udgivelsen, og derfra kunne vi – helt som Milla havde forudset – bare pitche videre til Go’ morgen Danmark og Aftenshowet, der begge inviterede mig i studiet. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med Milla. Hun er så dygtig og har et overblik og en viden om, hvordan man kommer i medierne, som jeg endnu ikke har mødt andre, der har.

Smilla Lynggaard, forfatter og familieterapeut

Milla er en erfaren og særdeles fremragende pressestrateg, der både kan rådgive, nytænke og sørge for handling. Hun går strategisk og rationelt men ambitiøst til værks, og hun knokler for at opnå det bedst mulige udfald for pressestrategien. 

Hun har et enormt netværk blandt mediehuse og i journalistlandskabet, som hun sætter i spil på den helt rigtige måde, så presseindholdet lander det rigtige sted med den rigtige eksponering.  At samarbejde med Milla er en ren fornøjelse. Du føler dig tryg og sikker på høj kvalitet og stor leveringskraft fra start til slut. Jeg kan ikke andet end at give Milla mine største anbefalinger.

Gine Maltha Kampmann, adm. direktør i Tænketanken EQUALIS

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.